Dragi clienți!
Garantăm calitatea înalta a produselor pe care le vindem. În cazuri rare, atunci când produsele achiziționate în timpul perioadei de garanție sunt parțial sau total defectate, facem tot ce ne stă în putință pentru a face clienții noștri mulțumiți de achiziție.
Garanția de reparații se efectuează rapid, calitativ și, desigur, gratuit. Garanția este stabilită pentru o perioadă de 12 luni pentru toate imprimantele. Garanția intră în vigoare din momentul vânzării cu amănuntul a bunurilor. Fiecare produs este însoțit de un certificat de garanție. Transportul produsului defect către centrul de service al Printerra este efectuat de proprietar. Vă atragem atenția asupra faptului că cerneala și hârtia fotografică sunt consumabile și nu se efectuează nici o întoarcere a recipientelor deschise cu pachete de cerneală și hârtie foto. Înlocuirea pentru un produs nou în cazul defectelor se face după diagnosticarea corespunzătoare la centrului de service Printerra.
Repararea se efectuează în termen de 21 de zile lucrătoare, în cazul în care defectele nu pot fi inlaturate, cumpărătorului i se oferă produs nou.
În cazul returnării produsului fără defecte, se deduce 20% din costul produsului pentrul timpului pierdut de catre Printerra.
Pentru a obține deservire în garanție, respectați anumite condiții:
1.Este obligatoriu să aveți un document care să confirme faptul și condițiile achiziționarii produsului într-una din filialele PRINTERRA (carte de garanție, cartea de service) .
2.Produsele trebuie prezentate în complectație deplină completă și sigură:
-dopuri în rezervorul CISS (mari și mici), dopuri în cartușe, cipuri, suporturi de bucle;
-numărul de serie din cardul de garanție trebuie să corespundă cu numărul de serie de pe produs (CISS, imprimantă)
3.Garanția nu acoperă produse care încalcă condițiile de funcționare:
- Timp de oprire prelungit al dispozitivului de imprimare fără o conservare adecvată, rezultând uscarea cernelii în capul de imprimare PU (nu mai mult de 30 de zile, pentru dispozitivele cu cerneală pigmentară - nu mai mult de 5 zile);
- Pe PU care n-a fost folosită mai mult de 6 luni și cu pagini imprimate mai puțin de 320 buc.
- Imprimanta are mai mult de 3000 de imprimări pe lună (pentru 4-6 culori PU);
- Nivelul de cerneală din rezervor este sub minimul permis, marcat cu o linie roșie pe autocolantul rezervorului;
- Prezența obiectelor străine (cleme de hârtie, resturi de hârtie, insecte, lână, blană și alte resturi mici) în PU și / sau CISS / PZK;
- Rezervorul în timpul funcționării dispozitivului a fost amplasat deasupra / sub nivelul recomandat;
- CISS sau PU au fost operate cu cerneală de altă marcă;
- Pe dispozitivele de tipărire care au fost utilizate cu cerneală de sublimare;
- Amestecarea în sistemul de alimentare cu cerneală a deșeurilor de cerneală sau a cernelei de diferite tipuri;
- Utilizarea suporturilor de impregnare și / sau a prafului care cauzează colmatarea capului de imprimare până la defectarea completă.
- Deservirea tehnica intarziata. Dezactivarea curățirei automate a capului de imprimare
- Numărul de serie de pe imprimantă este deteriorat sau șters;
- Executarea de catre utilizator (sau o parte terță neautorizată) a unei actualizari / instalarea software-ului și / sau actualizarea firmware a aparatului de imprimare, ceea ce duce la perturbarea funcționalității UE;
- Utilizatorul (sau o parte terță neautorizată) a efectuat o actualizare neautorizată a dispozitivului de tipărire, fără notificarea vânzătorului.
- Pentru imprimante cu jet cu mai mult de 3000 de pagini imprimate.
- Pe cartușe pentru dispozitive cu jet de cerneală și cu laser cu timp de așteptare mai mare de 3 luni de la data achiziționării.
- Dacă tonerul original se termină la imprimantele laser.
- Pentru cartușele de cerneală deteriorate sau realimentate.
- Descărcarea absorbantului (scutecelor) pe imprimantele cu jet de cerneală. (Produs pentru o taxă suplimentară.)
4. Garanția nu se aplică produselor care încalcă condițiile de transportare:
- CISS nu a fost transferat în poziția de transport (gaura de aer nu este blocată de blocajele de trafic);
- Rezervorul în timpul transportului a fost amplasat deasupra / sub nivelul recomandat.
5 .Garanția nu se aplică produselor care încalcă condițiile de reparație:
- CISS sau PU reparate anterior în alt centru de service , care nu este un centru de service PRINTERRA sau de către utilizator însuși (schimbari in setările din fabrică, înlocuirea componentelor, instalarea de piese non-standard, circuite modificate, bucle demontate, etc.)
- PU resigilate ;
Următoarele defecțiuni nu se aplică garanției:
- Deteriorările și defectele cauzate de client (zgârieturi, fisuri, urme de lovituri, crapaturi sau alte urme de inundare cu lichid sau cerneala), care a afectat performanța și nu au fost detectate la momentul instalării.
- Deteriorarea cauzată de utilizarea neglijentă, contrar recomandărilor descrise în manualul utilizatorului.
- Deteriorările cauzate de condițiile inadecvate la locul de muncă (grad ridicat de praf, acumulare de electricitate statitică, temperatură și umiditate relativă, altele decât cele normative) care afectează
- Deteriorări cauzate de: neconcordanța în parametrii rețelelor de cablu de alimentare; tensiune de intrare instabilă; lipsa împământării; conexiune incorectă la rețea.
- Inoperabilitatea porturilor externe (USB, Ethernet, linie telefonică).
- Defectele cauzate de dezastrele naturale.
IMPORTANT! Informații pentru proprietarii modelelor Epson Expression Home XP-413 cu CISS și Epson Expression Home XP-313 cu CISS. Când actualizați driverele imprimantei, poate apărea o protecție suplimentară asupra imprimantei, ceea ce va duce la nefuncționarea chipurilor, precum și retragerea garanției pentru CISS.
Compania PRINTERRA nu este responsabilă pentru orice daune cauzate direct sau colateral de produsele companiei vandute catre oameni, animale domestice sau bunurilor, în caz că acest lucru sa întâmplat ca urmare a nerespectării normelor și condițiile de utilizare, instalării a produsului, acțiuni intenționate sau neglijente ale consumatorului sau a unei terțe părți. Compania declină orice responsabilitate pentru orice pierdere, inclusiv pierderi economice și imateriale, pierderi de profit, venituri, date de informare legate de daune sau incapacitatea de a opera produsul.
Sub serviciul gratuit ar trebui să fie înțeles inlaturarea complet gratuit a defectelor produsului vândut care a apărut din vina producătorului, dar sub rezerva condițiilor de garanție. Serviciul de garanție poate fi refuzat dacă a fost detectată o încălcare a"Condițiilor de garanție" în cursul diagnosticării.