Din ce în ce mai multe organizații constată că există numeroase beneficii pentru a trece la digital. Îmbunătățirea eficienței proceselor contribuie la scăderea costurilor și la creșterea productivității. În timp ce valorificarea la maximum a informațiilor disponibile, adică dezvoltarea inteligenței organizaționale, poate fi un catalizator pentru o transformare mai largă și mai profundă a afacerii.
Scanerele Gen 2 SP Series satisfac nevoile de bază ale organizațiilor mici sau ale companiilor în procesul de tranziție la scanarea structurată. În special, acestea vor permite:
• automatizați pașii și efectuați întregul ciclu de scanare, extragere și transfer ulterior de imagini și date prin simpla apăsare a unui buton;
• optimizați fluxul de lucru prin integrarea datelor extrase în procesele de afaceri;
• Creați cu ușurință PDF-uri care pot fi căutate, precum și documente editabile Word, Excel și PowerPoint;
• optimizați-vă arhitectura de scanare, permițându-vă să utilizați orice scaner de pe orice computer.
Software-ul PaperStream face ca scanerele din seria SP să fie ușor de utilizat, iar experiența și tehnologiile de ultimă oră ale Fujitsu asigură o înaltă calitate și fiabilitate.
Caracteristici principale | |
Voltaj | 100-240 V |
Caracteristici generale | |
(Caracteristici generale) | A4 |
Scaner | |
Tip senzor de scanare | de contact (CIS) |
Interfețe | |
USB | Da |
Informații suplimentare | |
Suport Windows | Da |
COLETELE DE PÂNĂ LA 300 DE Kg | LIVRAREA PE TERITORIUL ȚĂRII, LEI | |
DE LA 2 PÂNĂ LA 5 Kg | 70 | |
DE LA 6 PÂNĂ LA 20 Kg | 90 | |
DE LA 21 PÂNĂ LA 50 Kg | 155 | |
DE LA 251 PÂNĂ LA 100 Kg | 275 | |
DE LA 101 PÂNĂ LA 150 Kg | 340 | |
DE LA 151 PÂNĂ LA 300 Kg | 495 |
Dați bani (în lei) curierului care v-a livrat comanda. Curierul, acceptând plata, vă va transmite, împreună cu bunurile, un cec fiscal și cupoanele de garanție (dacă sunteți o persoană juridică, atunci vi se vor furniza și documentele necesare).
Dacă la înregistrarea în magazinul nostru ați indicat că reprezentați o persoană juridică, puteți beneficia de o metodă de plată fără numerar. După negocierea detaliilor comenzii, veți primi factura de plată pentru plata fără numerar. Marfa va fi expediată în termen de 1-2 zile de la primirea mijloacelor bănești în contul nostru. Împreună cu produsul veți primi un card de garanție și o factură. Nu uitați să formați o procură cu semnătura șefului și ștampila întreprinderii pe persoana care va primi achiziția sau va avea ștampila întreprinderii. Pentru a accelera procesarea comenzii, confirmați plata prin telefon sau prin e-mail specificând numărul comenzii.
Puteți achita pe site cu un card de plată Visa sau MasterCard atunci când plasați o comandă selectând achitare online (VISA/Mastercard) din secțiunea Metode de plată. După ce v-ați asigurat că informațiile de contact sunt completate corect, faceți clic pe butonul „Perfectați o comandă”. Apoi sistemul vă va redirecționa către pagina de plăți a băncii, unde va trebui să introduceți detaliile cardului bancar și să confirmați comanda făcând clic pe butonul „Achită”. Livrarea mărfurilor este posibilă numai după confirmarea plății. Puteți plăti comanda online cu un card bancar Visa și MasterCard fără comision. De asemenea, puteți plăti achiziția cu cardul de credit în magazinul nostru sau la curier la livrare. Ridicare din magazin, plasând o comandă pe site și selectând punctul de ridicare din magazin, puteți recepționa comanda la adresa: Chișinău, str. Izmail 9
Sunt un client fidel
Dacă aveți deja un cont, vă rugăm să vă autentificați folosind formularul de autentificare .
Iţi mulțumim că te-ai înregistrat cu Printerra.md!
Vei fi notificat prin e-mail odată ce contul tău a fost activat de către administratorul magazinului.
Dacă ai întrebări cu privire la funcţionarea acestui magazin, te rugăm să ne contactezi.
Ai ieşit din contul tău. Puteţi părăsi calculatorul în siguranţă.
Coşul de cumpărături a fost salvat, Produsele din coş vor fi restaurate la următoarea autentificare.